سوالات متداول

چگونه میتوانم ثبت سفارش انجام دهم؟

از طریق سایت و همچنین از طریق تماس مستقیم با شماره 02177563781

چگونه از سایت چیپسل خرید کنم؟

نحوه خرید از سایت چیپسل را هم به صورت متن و هم به صورت فیلم در صفحه راهنمای خرید از چیپسل قرار داده‌ایم.

به چه روشی می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

چه به صورت اینترنتی و چه به صورت تلفنی ثبت سفارش کرده باشید می‌توانید وضعیت سفارش خود را در صفحه سفارش‌های من در حساب کاربری‌تان در سایت چیپسل مشاهده فرمایید.

نحوه پرداخت وجه، ارسال کالا، زمان ارسال و هزینه های ارسال به چه صورت است؟

تمام موارد را در صفحه‌ی روش‌ها، زمان و هزینه‌های ارسال برای‌تان نوشته‌ایم.

کد رهگیری پست‌پیشتاز و یا تیپاکس سفارش‌های خارج از شهر تهران را از کجا باید دریافت کنم؟

ما روزانه سفارش‌های شما را تحویل شرکت‌های حمل می‌دهیم و کمی زمان می‌برد تا کد رهگیری را برای ما ارسال کنند. کد رهگیری معمولا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل مرسوله به شرکت حمل‌کننده (مثل پست یا تیپاکس)، برای ما ارسال شده و برایتان پیامک می‌کنیم. همچنین کد را داخل قسمت سفارشات در پنل کاربری شما در سایت چیپسل نیز قرار می‌دهیم.

شرایط تعویض و مرجوع کردن محصولات به چه صورت است؟

ما تمام سعی خود را می‌کنیم که هیچ مشکلی در فرآیند خریدتان از چیپسل وجود نداشته باشد. از موقع ثبت سفارش تا و زمانی که محصول به دستتان می‌رسد. همچنین اگر مشکلی وجود داشته باشد، حامی شما خواهیم بود. جزئیات تعویض و عودت سفارش‌ها را در صفحه‌ی شرایط ضمانت هفت روزه فروشگاه اینترنتی چیپسل قرار داده‌ایم.

رجیستر کردن گوشی های خریده شده از چیپسل به چه صورت است؟

تمام گوشی‌های عرضه شده در فروشگاه چیپسل رجیستر و تضمین شده‌اند و کد فعال‌سازی هر گوشی و روش فعال‌سازی برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید صفحات تضمین رجیستری و ویدیو سئوالات متداول رجیستری را در کانال تلگرام و چنل یوتیوب مشاهده فرمایید.

آیا می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله. با ورود به حساب کاربری خود و کلیک روی گزینه «سفارش‌ها» می توانید به سوابق سفارش‌ها و اطلاعات تکمیلی آن‌ها دسترسی داشته باشید.

آیا برای خرید حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر. برای خرید نیازی به ثبت نام نیست و شما می‌توانید به صورت مهمان نیز سفارش خود را ثبت کنید. ولی چیپسل پیشنهاد می‌کند برای دسترسی به سوابق خرید و پیگیری بهتر توسط خودتان، اول ثبت نام کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

آیا موجودی و قیمت‌های سایت به‌روز است؟

بله. قیمت و موجودی محصولات هر لحظه توسط کارشناسان «چیپسل
» بررسی و به‌روز می‌شود.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله. امکان مراجعه حضوری هست به این صورت که می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده، سپس برای دریافت سفارش و پرداخت مبلغ آن به دفتر «چیپسل» مراجعه فرمایید.

آیا مهلت تست دارید؟

بله. تمامی محصولات ما هفت روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید قسمت قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید.

چگونه به سایت شما اعتماد کنم؟

در انتهای سایت می توانید از اینماد سایت ما مطلع شوید همچنین امکان مراجعه حضوری به دفتر و بازدید از مجموعه با هماهنگی قبلی می‌تواند از نگرانی و دغدغه شما بکاهد.

آیا امکان انتخاب کشور مونتاژ کننده تلفن همراه وجود دارد؟

علیرغم اینکه کشورهای مختلف سازنده‌‌ی تلفن‌همراه، تفاوت قیمت و کیفیت ندارند و با توجه به تغییر سریع موجودی انبار چیپسل ، در حال حاضر متاسفانه امکان انتخاب کشور مونتاژ‌کننده‌ی گوشی برای مواردی که در کشورهای مختلف مونتاژ می‌شوند وجود ندارد و موجودی لحظه‌ای گوشی برای هر سفارش تخصیص داده می‌شود. اما شما می‌توانید موارد درخواستی خود را در قسمت مربوط به توضیحات سفارش‌تان بنویسید تا چنانچه در لحظه ارسال سفارش، موارد درخواستی شما موجود باشد، ارسال شود و اگر موجود نباشد، محصول موجود در انبار ارسال می‌شود.

چگونه میتوانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

در چه ساعاتی امکان تحویل حضوری سفارشات را دارم؟

شما میتوانید در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 12 الی 13 جهت تحویل حضوری سفارشات به شعب چیپسل مراجعه کنید .

نحوه فعالسازی گارانتی چگونه است؟

از هنگامی که شما گوشی را روشن میکنید،گارانتی گوشی نیز شروع میشود همچنین گارانتی دیگر کالا های موجود در سایت از تاریخ ثبت نهایی سفارش شما شروع میشود.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت چیپسل شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چگونه مشخصات و قیمت گوشی ها را با هم مقایسه کنم؟

با کلیک بر روی گزینه مقایسه میتوانید کالا های مدنظر خود را مقایسه کنید.

چگونه میتوانم سفارش خود را درب منزل پرداخت کنم؟

در آخر ثبت سفارش و در قسمت شیوه پرداخت میتوانید گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید و مبلغ سفارشتان را درب منزل پرداخت کنید.

آیا امکان افزودن کالا به سفارش قبل وجود دارد؟

درصورتی که سفارشی در حال اماده سازی دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید ، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید و روی ادامه فرآیند خرید کلیک کنید.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه "سفارش های من و انتخاب گزینه ی جزییات سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی مشاهده فاکتور تصویر فاکتور را دریافت کنید.

رمز عبور خود را فراموش کرده ام،چگونه میتوانم رمز خود را بازیابی کنم؟

با اطلاع از ایمیل یا شماره تلفنی هنگام ثبت نام وارد کرده اید و با کلیک بر روی (رمز خود را فراموش کرده ام) به راحتی میتوانید رمز را بازیابی کنید.

چگونه انتقال مالکیت انجام دهم؟

با شماره گیری #7777* و سپس گزینه گزینه انتقال مالکیت با آگاهی از شماره مبدا و مقصد میتوانید انتقال مالکیت انجام دهید.

فعالسازی گوشی ها چگونه انجام می شود؟

با شماره گیری کد #7777* و سپس انتخاب گزینه فعالسازی و وارد کردن IMEI دستگاه و وارد کردن کدفعالسازی ۶رقمی درج شده روی برچسب یا کارت گارانتی میتوانید گوشی خود را فعالسازی کنید.

شرایط گارانتی گوشی ها به چه صورت است؟

شرایط گارانتی گوشی ها مطابق دستور العمل درج شده روی کارت گارانتی یا برچسب گارانتی میباشد.
اطلاعات لازم شامل مشخصات گوشی ،نحوه فعالسازی کد ریجستری و نشانی و شماره تماس شرکت گارانتی روی کارت یا برچسب گارانتی درج شده است در صورت نیاز شما به خدمات گارانتی، کلیه خدمات گارانتی فقط از طریق شرکت وارد کننده محصول قابل پیگیری میباشد.

چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم؟

در آخر ثبت سفارش قسمتی به نام کد تخفیف وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

پیش از خرید کالا چگونه میتوانم از اینکه کالا ساخت کجاست اطلاع پیدا کنم؟

بر روی کارتن گوشی ها توضیحات کامل اعمم از ساخت چه کشوری و اصل بودن کالا مشخص است.

آیا میتوانم از پارت نامبر محصولات اپل ارائه شده در وبسایت اطلاع پیدا کنم؟

بله در عنوان و مشخصات محصولات اپل پارت نامبر کامل قید شده است.

چطور با شرکت گارانتی محصول تماس بگیرم؟

روی کارت یا لیبل گارانتی گوشی تلفن و آدرس شرکت گارانتی نوشته شده است.