سوالات متداول
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
بله. با ورود به حساب کاربری خود و کلیک روی گزینه «سفارشها» می توانید به سوابق سفارشها و اطلاعات تکمیلی آنها دسترسی داشته باشید.
آیا برای خرید حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر. برای خرید نیازی به ثبت نام نیست و شما میتوانید به صورت مهمان نیز سفارش خود را ثبت کنید. ولی چیپسل پیشنهاد میکند برای دسترسی به سوابق خرید و پیگیری بهتر توسط خودتان، اول ثبت نام کرده و سپس اقدام به خرید کنید.
آیا موجودی و قیمتهای سایت بهروز است؟
بله. قیمت و موجودی محصولات هر لحظه توسط کارشناسان «چیپسل
» بررسی و بهروز میشود.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله. امکان مراجعه حضوری هست به این صورت که می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده، سپس برای دریافت سفارش و پرداخت مبلغ آن به دفتر «چیپسل» مراجعه فرمایید.
آیا مهلت تست دارید؟
بله. تمامی محصولات ما هفت روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید قسمت قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید.
چگونه به سایت شما اعتماد کنم؟
در انتهای سایت می توانید از اینماد سایت ما مطلع شوید همچنین امکان مراجعه حضوری به دفتر و بازدید از مجموعه با هماهنگی قبلی میتواند از نگرانی و دغدغه شما بکاهد.